תימור וחן

תימור פנקס -  גיל- 24  מראשון לציון עובד בחברת "חשמל אחים פנקס" כחשמלאי
חן זהבי גיל -21 מראשון לציון עובדת ב "זהבי עצמון" סוכנת מכירות ומעצבת פנים.

כך זה התחיל
חן: עבדתי כברמנית במסעדת חוף בראשון לציון (ארבע על ארבע) . ותימור עבד כברמן במסעדה הצמודה (החוף הדרומי) תימור היה מגיע לבר שבו עבדתי לעיתים תקופות בשביל להגיד שלום , עד שהחלטתי לקחת את המושכות ולתת לו את המספר מבלי שיבקש כבר באותו ערב יצאנו לדייט ראשון..

הצעה
תימור: הזמנו טיול סנובורד לבנסקו שבבולגריה והחלטתי ששם זה הרגע וכבר באותו היום נסעתי לקנות טבעת התכנון היה להציע על ההר אך הוא לא יצא לפועל מהסיבה שיום לפני נגנב התיק. המזל שהטבעת לא הייתה שם לכן החלטתי לא לקחת סיכון ביובם שלמחרת אחרי יום מושלג הלכנו למסעדה על ההר ברקע היה זמר לפני שהארוחה הספיקה להגיע הזזתי את השולחן וכרעתי ברך היא בכלל חשבה שאני צוחק איתה אחרי שהיא הבינה שזה אמיתי חזרנו מיד לחדר והודענו לכולם דרך הסקייפ.

אולם
התחתנו באולם "חצר נצר" שבקיבוץ נצר סירני שמענו המון המלצות על האולם והגענו דרך שלו מנשה שעזר לנו בכל הקשור לאירוע ויצר לנו אירוע מושלם . היו כ-650 מוזמנים האולם מעוצב בצורה מודרנית ויפה האוכל המוגש ברמה מאוד גבוהה והשירות מדהים.

טבעות
את הטבעות רכשנו ב"ג'קסון" שנמצא בבורסה ברמת גן הבחירה הייתה קלה רצינו טבעות מסורתיות ופשוטות והמחיר מאוד משתלם.

שיר כניסה
הבחירה הייתה קלה את השיר הזה שמעתי לראשונה בטלויזיה ומיד ידעתי שזה השיר  התרגשנו מאוד לשמוע אותו בחופה הוא היה עוצמתי ובאמת משקף את הרגע
Gabrielle Aplin - The Power of Love

רגעי לחץ
בשבוע האחרון הורגש הלחץ וביום האירוע זה היה לחץ מאוד חיובי בעיקר הרגע שבו תימור הגיע לסלון כלות ונפגשנו לאחר יומיים שלא ראינו אחד את השנייה ...

מסיבת רווקים
את מסיבת הרווקים חברים אירגנו לי בלופט בראשון לציון.

שמלת החלומות
את השמלה עשיתי ב"כלולות- עמליה צופן" בראשון לציון הגעתי מאוד מוכנה עם רעיון שלי באותו הרגע שנכנסתי למקום קיבלה אותי בחורה מקסימה בשם מירי תיארתי לה את הרעיון והתחלנו לעבוד על השמלה. הצוות כולו היה אדיב וסבלני עמליה שנתנה רעיונות לשיפור ומירי שידע להגיד את הדברים הנכונים בזמן הנכון.

עיצוב שיער ואיפור
את האיפור עשיתי בסלון כלות , נתן בחור מדהים שסמכתי עליו בעיניים עצומות באותו היום של החתונה אמרתי לו שיעשה כראות עיניו ויצא מושלם.

חליפת חתן
את החליפת חתן קניתי באופנת "סגל"

דיגיי
שי עטיה בחור מוכשר מאוד הפך את האירוע לדבר בלתי נשכח ידע לקרוא את הקהל לגוון ולדאוג לזה שהרחבה תמיד תהיה מלאה וכמובן לקלוע לטעם שלנו , פשוט אין מילים.

צילום
לאחר המלצות רבות הגענו ל "פוטו גדי " בראשון לציון בכיכובו של גדי זפרני שקיבל אותנו מהרגע הראשון בזרועות פתוחות עם יחס והשירות המדהים לכל אורך הדרך והצוות המוכשר ענה לכל דרישה וידע להוציא מאיתנו את הטוב ביותר לאורך כל יום האירוע גם לאחר מכן קיבלנו שירות ויחס אישי הכנה מהירה של התמונות והדיוידי . מומלץ בחום !!

הפתעות במהלך הערב
את המגנטים עשינו דרך "פוטו גדי" הייתה כמות גדולה ובאיכות מעולה כל האורחים התלהבו.
במהלך כל האירוע היו זוהרים שהתפרסו על הרחבה והפך את האירוע לקרנבל
בעקבות הקשר המשפחתי שלנו לקבוצת הפועל ראשון בכדוריד הגיעו כל השחקנים לחגוג איתנו את הזכייה באליפות המדינה שהייתה רק כמה ימים לפני החתונה... היה שמח במיוחד !

ירח דבש מתוכנן
התכנון הוא מקסיקו לחודש.

איפה תהיו בעוד 10 שנים?
השאיפה לגור במושב עם משפחה גדולה ומאושרת.

תודות
רצינו להודות קודם כל להורים שלנו שידעו לתמוך ולעזור
ל"פוטו גדי" שנתן לנו מזכרת לכל החיים וידע לייעץ מעבר למצופה לשי עטיה שידע להקפיץ ולשלו מנשה הגדול שהיה שם תמיד בשבילנו.